nedelja, marec 25, 2007

Gmail pripomočki

Če ste pristaš Firefoxa in uporabnik Gmaila, morda že poznate te dodatke za učinkovito uporabo Googlove pošte. In če smo že pri Googlu, morda bo komu zanimiv tale nabor nasvetov, kako koristneje uporabiti Google Calendar.

2 komentarja:

  1. Franc, jaz sem navdušen nad Google notebook in google readerjem. Sploh odkar imam varnostno-informacijsko zvezane roke @gov.si.

    OdgovoriIzbriši
  2. Spoštovani, tega sporočila sem vesel, saj mi je referenca, da se bom upal lotiti preskušanja. Reader sicer že uporabljam, pred Notebookom pa me je bilo malo strah, ker ne vem, kako požrešen je pri resursih. Tako me je Google pred časom navdušil s svojim Desktopom, vendar mi je na drugi strani moj PC doma tako upočasnil, da sem ga moral umakniti. Zdaj pa slišim, da ima zelo učinkovito iskalno funkcijo vgrajena Vista (iskanje dokumentov v XPju je namreč katastrofa!); bo treba res čimprej preiti nanjo. Le pri na faksu je težava v tem, ker naši operaterji zelo obotavljivo prehajajo na novo programje (saj jih povsem razumem) in bo tudi Vista na vrsti najbrž šele drugo leto. Skratka, GNotebook bom vsekakor preskusil in se tudi v prihodnje priporočam za kakšen tak koristen nasvet.

    OdgovoriIzbriši