sreda, februar 02, 2011

Ali blogati?

Mladim raziskovalcem in pedagoškim sodelavcem priporočam v branje članek v Guardianu. Morda vas navduši za odločitev da pričnete tudi sami pisati blog o svojem delu, o “strokovnem odraščanju” in o iskanju vzpodbud v mreži kolegov-bralcev.

11 komentarjev:

  1. Na ta način si bomo letos poskusili pomagati pri raziskovalnem delu, a blog ne bo prosto dostopen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsekakor hvale vredna odločitev. Ali ste se odločili za zaprt blog iz strahu pred spamerji?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne, na željo učencev. Jih bom naslednji teden vprašala, ali lahko dovolim ogled spletnika še somentorici s fakultete. Če želite slediti zapisom, lahko povprašam še v vašem imenu. Upam, da ga bom lahko s časom odprla za javnost. Za enkrat bomo vsi eksperimentirali tudi na tem področju.
    Spletnik mi omogoča večji pregled nad zapisi kot spletna učilnica, e-pošta ali facebook. Zato nisem kaj dosti premišljevala, katero orodje bi uporabila, da bi ostala v stiku z mladimi raziskovalci. Ti imajo po pouku še kup drugih obveznosti in težko uskladimo termine. Oddaja raziskovalne naloge je že sredi naslednjega meseca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Povsem razumem razloge zasebnosti saj je odnos učitelja z učenci na nek način oblika partnerske zaupljivosti, ki jo velja spoštovati.

    Sem pa na BF v zadnjem času zaznal, da učitelji več uporabljajo za stik s študenti Moodle, kar se mi zdi posrečeno, ker pač ta platforma omogoča vrsto dodatnih ciljanih učnih in poučevalnih rešitev. Obžalujem pa, da se naše ministrstvo, pa čeprav zgolj poskusno, ni nikoli ni odločilo, da bi preskusili katero od velikih svetovnih CMS učnih orodij, kot je npr. Blackboard. Res da so to plačljive opcije, vendar, če jih povežemo še npr. z orodjem Turnitin, ki zagotavlja kontrolo plagiatorstva, potem je učitelj res opremljen z vsemi možnostmi, ki jih sodobna spletna tehnologija nudi in s katerimi bi pravzaprav učitelj MORAL razpolagati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi nam je bila priporočena uporaba brezplačnih programov in platform. Mednje sodita Joomla (za šolske spletne portale) in Moodle, ki sta se razširili na javnih šolah, a nobena mi ne odgovarja. O programih za nadzor plagiatorstva pa lahko zaenkrat v osnovni šoli le sanjam. Trenutno se seznanjam že s šesto(!!!) interaktivno tablo in pripadajočim programom, a, kot sem slišala, jih je še nekaj, ki so prišle skozi rešeto ministrstva. Zaenkrat kombiniram Moodle z Google-ovimi spletnimi aplikacijami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nedavno tega sem gledal reklamo za projektorje, ki simulirajo interaktivne table (IT). Zadeva je kar prepričljiva in baje da cenejša od IT.

    OdgovoriIzbriši
  7. @ učiteljica KeBi: ...ker razpravljava ravno o LMS; simpatičen je WatchKnow

    OdgovoriIzbriši
  8. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala Franc, poznam WatchNow.

    OdgovoriIzbriši
  10. Anonimni1:26 pop.

    Mogoče komu pride prav tale naslov:
    http://learn.genetics.utah.edu/
    LP

    OdgovoriIzbriši