Mladim raziskovalcem in pedagoškim sodelavcem priporočam v branje članek v Guardianu. Morda vas navduši za odločitev da pričnete tudi sami pisati blog o svojem delu, o “strokovnem odraščanju” in o iskanju vzpodbud v mreži kolegov-bralcev.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Na ta način si bomo letos poskusili pomagati pri raziskovalnem delu, a blog ne bo prosto dostopen.
OdgovoriIzbrišiVsekakor hvale vredna odločitev. Ali ste se odločili za zaprt blog iz strahu pred spamerji?
OdgovoriIzbrišiNe, na željo učencev. Jih bom naslednji teden vprašala, ali lahko dovolim ogled spletnika še somentorici s fakultete. Če želite slediti zapisom, lahko povprašam še v vašem imenu. Upam, da ga bom lahko s časom odprla za javnost. Za enkrat bomo vsi eksperimentirali tudi na tem področju.
OdgovoriIzbrišiSpletnik mi omogoča večji pregled nad zapisi kot spletna učilnica, e-pošta ali facebook. Zato nisem kaj dosti premišljevala, katero orodje bi uporabila, da bi ostala v stiku z mladimi raziskovalci. Ti imajo po pouku še kup drugih obveznosti in težko uskladimo termine. Oddaja raziskovalne naloge je že sredi naslednjega meseca.
Povsem razumem razloge zasebnosti saj je odnos učitelja z učenci na nek način oblika partnerske zaupljivosti, ki jo velja spoštovati.
OdgovoriIzbrišiSem pa na BF v zadnjem času zaznal, da učitelji več uporabljajo za stik s študenti Moodle, kar se mi zdi posrečeno, ker pač ta platforma omogoča vrsto dodatnih ciljanih učnih in poučevalnih rešitev. Obžalujem pa, da se naše ministrstvo, pa čeprav zgolj poskusno, ni nikoli ni odločilo, da bi preskusili katero od velikih svetovnih CMS učnih orodij, kot je npr. Blackboard. Res da so to plačljive opcije, vendar, če jih povežemo še npr. z orodjem Turnitin, ki zagotavlja kontrolo plagiatorstva, potem je učitelj res opremljen z vsemi možnostmi, ki jih sodobna spletna tehnologija nudi in s katerimi bi pravzaprav učitelj MORAL razpolagati.
Tudi nam je bila priporočena uporaba brezplačnih programov in platform. Mednje sodita Joomla (za šolske spletne portale) in Moodle, ki sta se razširili na javnih šolah, a nobena mi ne odgovarja. O programih za nadzor plagiatorstva pa lahko zaenkrat v osnovni šoli le sanjam. Trenutno se seznanjam že s šesto(!!!) interaktivno tablo in pripadajočim programom, a, kot sem slišala, jih je še nekaj, ki so prišle skozi rešeto ministrstva. Zaenkrat kombiniram Moodle z Google-ovimi spletnimi aplikacijami.
OdgovoriIzbrišiNedavno tega sem gledal reklamo za projektorje, ki simulirajo interaktivne table (IT). Zadeva je kar prepričljiva in baje da cenejša od IT.
OdgovoriIzbrišiKot sta Mimio in eBeam?
OdgovoriIzbriši@ učiteljica KeBi: ...ker razpravljava ravno o LMS; simpatičen je WatchKnow
OdgovoriIzbrišiAvtor je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbrišiHvala Franc, poznam WatchNow.
OdgovoriIzbrišiMogoče komu pride prav tale naslov:
OdgovoriIzbrišihttp://learn.genetics.utah.edu/
LP