Ko je pred leti »udarila« v slovenski prostor razvrstitev svetovnih univerz pripravljena na univerzi Shanghai Jao Tong, zlasti ko je v nadaljevanju razgalila slabo uvrstitev slovenskih univerz, je sledilo veliko različnih reakcij. Od odklanjanja do opozoril, da nas mora to voditi k razmisleku o izboljšanju kvalitete naših visokošolskih ustanov. O razvrščanju sem ob več priložnostih: l , 2 , 3 pisal tudi v tem blogu.
Bojim, da vsi najnovejši reformni poskusi ne sledijo cilju, ki bi lahko izboljšal naše rangiranje. Sicer pa ostaja veliko vprašanje ali je to sploh tako pomembno. Najbrž je vprašljivo že najprej to ali je šanghajski rezultat sploh dobro izhodišče za ukrepanje. Kasneje so se šanghajski analizi pridružile še druge liste razvrščanja odličnosti, ki so skušale razreševati slabosti prvega poskusa. Nedvomno pa je (so) zanimive iniciativa ali iniciative, ki se trenutno rojevajo na vrednotenjih, ki imajo izhodišče v t. i. webometriki z uporabo Googlovega iskalca. Nisem se še uspel podrobneje poglobiti v te rešitve, zbudile so mi samo izvirno radovednost in se jih imam seveda namen lotiti. Predlagam, da to storite tudi bralci. Napeljati vas želim na nekaj izhodišč, pričakujem pa, da si bomo medsebojno izmenjali nove in dodatne vire do tega pristopa, ki kaže zelo zanimiva izhodišča.
Ena od metod je utemeljena na t. i. G-faktorju, o čemer lahko preberemo >tukaj. O tem se je razpisal tudi Harnad v svojem blogu >tukaj. In pojavljajo se druge rešitve na podobnih izhodiščih kot npr. tale na Stanfordu >tukaj.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar