nedelja, marec 27, 2005

Digitalna knjižnica

Gornji naslov bom najbrž poslej pogosto uporabil kot nadaljevanko. Odkar me je Knjižnični svet Univerze v Ljubljani (UL) za spremljanje problematike elektronskih virov UL imenoval v Delovno skupino za elektronske vire UL (sklep 20. seje) seveda samo še z večjo motivacijo brskam po informacijah, ki bi mi lahko pomagale pri dopolnjevanju mojega vendarle luknjičavega poznavanja virtualnega »upravljanja znanja«, kot zdaj tudi pogosto pravijo temu področju. Kot nalašč sem zadnje dni naletel na nekaj res izvrstnih blogarskih zapisov, ki jih je vredno presnoviti. Tu je najprej Lorcan Dempseyev blog, v katerem sem na dušek prebral njegov razmislek o metapodatkovnem iskanju. Seveda je potrebno prebrati tudi komentarje vrstnikov, ki sledijo. In blog me je pripeljal tudi do njegove obsežnejše študije, vredne branja: »The Recombinant Library: portals and people«. Opozoril pa me je tudi na zanimiv članek, ki ga je pravkar za DLib revijo napisal Theo van Veen »Renewing the Information Infrastructure of the Koninklijke Bibliotheek«. Dober splošen uvod v razumevanje njihovih zadreg in zadreg še za marsikoga!

Blogi me navdušujejo s svojo opozorilno funkcijo; Dempsey me je namreč usmeril na izvrstne prispevke koleg(ov)ic blogar(jev)ic, vsaj k trem od njih se bom zdaj pogosto vračal: Caveat Lector (kljub svarečemu opozorilu!!!), Quædam cuiusdam in k Jeremy Zawodny's blogu (mimogrede: avtor je eden iz Yahoojeve ekipe).

Ni komentarjev:

Objavite komentar