sreda, julij 26, 2006

O goljufanju...

Prebrano v The New York Times, v rubriki Education: »…v anketi izvedeni v zadnjih štirih letih s skoraj 62.000 dodiplomskimi študenti na 96 ameriških izobraževalnih ustanovah jih je dve tretjini priznalo izpitno goljufanje«. Študijo je pripravil Don McCabe, profesor na univerzi Duke, kjer so prav zaradi naraščajočega problema lotili ukrepov za izboljšanje akademske integritete študentov.

1 komentar:

  1. Hvala, ker ste vključili, da lahko tudi tisti, ki nismo pri skledi, komentiramo. :)

    Zanimivo mi je, da so rangirali "Copying from another student during a test/exam with their knowledge" in "Unauthorized collaboration" na rep in glavo, kar po mojem nista ravno protislovna pojma.

    "Understanding of the honor code and of academic integrity policies is low among all campus constituencies."
    :Chuckle:, izgleda še niso bili na Capitol Hillu. :)

    Pa še nekaj komentarjev na študentske pripomke:
    "It is really sad that students are more concerned with their grades than with their integrity. "
    Nekaj podobnega opažam tudi pri mojih sošolcih, pa tudi drugod. Na žalost veliko stvari teži na ocenah (naprimer znesek štipendije), zato čast, poštenost in na koncu tudi znanje, potegnejo ta kratko. Taka "swim or sink" mentaliteta mogoče ni vedno najbolj dobrodošla. Res pa da snov mnogokrat ni najbolj prijazna, saj si je včasih potrebno memorizirati veliko podatkov, ki jih do opisa ocene v indeks že pozabiš.

    Mislim tudi, da bi se moralo goljufanje pri testih in drugih študentskih izdelkih preprečevati predvsem s "korenčkom" in ne s "šibo". Nekoliko premalo indoktrinacije v tej smeri s strani faksa, po drugi strani pa smo tu že napol odrasle osebe, ki naj bi znale razmišljati s svojo glavo. Nikakor pa ne mislim, da bi morali študentje prijavljati svoje "peere" (super beseda, ka-li?). Bom za enkrat pustil pri tem in ne bom argumentiral, zavoljo kratkosti.

    OdgovoriIzbriši