Vsakodnevno doživljanje
spletnega »omreževalnega« komuniciranja nas na nek način dela negotove.
Občutek, da nas nekdo (ali bolje nekaj) stalno sledi in nadzoruje in nam na nek način
sporoča, da o nas ve več, kot mi sami, ni najbolj prijeten. In vendar novi
pristopi, ki jih omogoča umetna inteligenca in posredno oblikovanje obsežnih
podatkovnih baz, prinašajo tudi marsikatero prednost. Npr. v naših potrošniških
navadah, ko nam trg ponuja vse bolj našim željam prilagojeno ponudbo. In prav
ta obet z našimi potrebami uglašene ponudbe obljublja v prihodnje korist še
marsikje. Na primer v izobraževanju. To bo gotovo nadaljnji razlog vse večje
popularnosti in prodornosti spletno temeljenega učenja. Spletno temeljen pouk bo vedno
bolj skušal prepoznavati učenčeve sposobnosti in s tem povezane potrebe
diferencirane učne obravnave. Na nek način bo morala biti v proces
zagotavljanja maksimalnega učnega učinka vključena tudi presoja odnosa mentorja
in učenca. v svojem članku to prepričljivo predstavljata. Ostane nam torej le še da počakamo na kvalitetne
učne algoritme, ki bodo povezali oba cilja učenja in poučevanja v kar se da učinkovito in seveda za
sodelujoče tudi prijetno izkušnjo. In kot pravi T. Seligova: »…pri učenju je
pomembna inspiracija, ne informacija«.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar