ponedeljek, april 02, 2012

Kindle Touch

Končno sem se ojunačil in stopil v tabličarsko deželo in sicer po previdnejši poti. Čeprav me je v teh dneh begala javna evforija s prihodom novega iPada sem se v sebi dogovoril za prioritete in postavil pravo tablico na drugo mesto in se v prvem koraku odločil za bralnik Kindle Touch.  Prvi vtisi so izjemni, glavni argumenti, ki jih navajajo uporabniki na forumih, niso nikakršno pretiravanje. Kar me zaenkrat moti, je odsotnost slovenskih del v Kindle formatu. Vendar naše založbe v kratkem obljubljajo spremembe. Sicer je pa poseben vtis name naredila dorečenost načina nakupa in dostave; v napovedanih štirih dneh od naročila mi je DHL poštar izročil paket, čeprav zaenkrat tablice pošiljajo še iz ZDA.

V komentarjih se priporočam za nasvete, zlasti “trike”, vseh, ki to “mašinco” že dalj časa uporabljate.   

4 komentarji:

  1. Čestitke za nakup! Ne zamerite sicer, ampak vam bi po moje precej bolj ustrezal iPad oziroma Kindle Fire (če ste pristaš le tega. Razne .pdf-je je neizmerno bolje brati na tablici. Za leposlovje pa so bralniki kar prava stvar (cost/performance that is). Bom pa vesel kakšnega testa iz vaše strani. Sam si sicer lastim Sony-a PR600, ki pa bolj nabira prah. Leposlovja skoraj ne berem več (na žalost) - za strokovno literaturo pa je tablica "the way to go". Toliko iz moje strani..

    p.s. Pa prosim odstranite že enkrat "Ali ste robot?" - Ker resnično omejuje komentiranje...razen če ste pogosta tarča spama...

    OdgovoriIzbriši
  2. primoz8:06 pop.

    Jaz trdim, da je E-paper prava stvar. Imam kindla keyboard in fire, pa me fire niti slučajno ne prepriča, kar se tiče branja. Je sicer idealen spremljevalec za branje receptov (za razliko od prenosnika se ga samo obriše :) in kot player za risanke, Za branje na kavču pa zmaga e-paper. Na dnevni svetlobi pa lcd itak nima šans.
    Za strokovno literaturo je moja preferenca kindle DX.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Tilen Mandelj Res gre pri meni za "fazni zamik", Kindla sem kupil zaradi knjig in zaradi možnosti, da bom bral v kakšnem zavetju na prostem. Sledi pa kasneje ena od tablic in čeprav zaenkrat shajam tudi še z netbookom (Acer), bo ta nedvomno naslednji nakup.

    @primoz Kar zadeva tablice sem tudi sam razmišljal o Fire-ju (cena!) pa zaenkrat uradno v Evropi še ni pokrit. Najavlja pa Google Androidovo 7" tablico, katere cena bo pod 200$. To bi pa bil nakup!

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimni10:45 pop.

    Lp

    http://193.2.8.20/login?url=http://site.ebrary.com/lib/ctklj/home.action

    Ali lahko stestirate, če gre na Kindle.

    Mimogrede - aplikacija za iPAD obstaja, za Android pa še ne.

    Mimogrede 1: letos smo se odločili za afirmacijo e-knjig. Najeli smo fond 13.000 e-knjig za mali denar. Oddaljeni dostop z gesli za COBISS - če vam ne dela, mi sporočite, da vam pošljemo eno geslo.

    Kdaj se kaj vidimo za bloge - jaz bi zdaj imel čas.

    Lp Miro

    OdgovoriIzbriši