ponedeljek, julij 13, 2009

Tviterati so tudi pri Googlu

Uradni Googlov blog nam ponuja svoje Twitter naslove za različne teme. Zdaj se ne čudim več, da me je Twiter povsem za(o)svojil, ko se mu še pri Googlu ne morejo upreti. Celo moj Google Reader zdaj bolj sameva, saj komaj še dvakrat na dan pretvitam vse svoje “zasledovance”. 

2 komentarja:

  1. Anonimni9:03 pop.

    Lep pozdrav!

    Jaz sem leta 1995 poskušal peš na enem spletnem dokumentu vsak dan prepisati naslove najpomembnejših člankov iz Dela iz notranje politike, zunanje politike, kronike in športa.
    Ko sem zaradi pomanjkanja časa in volunterskega pristopa moral po dveh mesecih končati s pionirskim poskusom sem nenadoma dobil okoli 15 mailov protesta, obžalovanja, spodbude. Twitter je po mojem najvišje v piramidi web 2.0 aplikacij. Seveda brez vsebin ne bi bil to kar je a za desiminacijo informacij v spletnem okolju ni bolj učinkovitega orodja. Tudi mene je dobesedno zasvojil kot konzumenta ter tudi kot posrednika informacij. Opozarjamo ponudnike informacijskih virov, da naj imajo persistentne linke, da bodo lahko potekali vnosi v tovrstne aplikacije. Mimogrede, testiramo Primo, platformo za DiKUL 2.0. Lahko vam izdam, da je izrazito 2.0 naravnana. Tagiranja, anotacije, twitanje in FB člankov, rangiranje ipd. Skratka, upajmo na DiKUL 2.0 naslednje leto. Lp Miro

    OdgovoriIzbriši
  2. Twitter rox! ;-) Ampak v Sloveniji se mi zdi še kar relativno nepoznana zadeva ... če ga primerjam s Facebookom, npr.

    OdgovoriIzbriši