petek, december 01, 2006

Nedopustno

Bralci mojega bloga, ki veste, da se zavzemam za Odprti dostop, boste razumeli mojo nejevoljo. Strokovne probleme skušam sicer ohranjati zunaj politične domene, vendar tole, o čemer pišem tukaj, zadeva tako strokovno zavest, kot tudi splošni in to je "politični" interes. Spomnimo se grškega korena in pomena  besede "politika". In ste že radovedni kaj me je "pogrelo"; zelo enostavno to, kar sem prebral na blogu mojcas.  Tudi to sega v področje mojega razumevanja Odprtega dostopa in zato protestiram.

3 komentarji:

  1. Anonimni11:40 dop.

    Oprosti, ampak tule si se zmotil. In to zato, ker ne veš, kaj je zadaj.

    Sem prebral, kaj se je zgodilo, sem pa tudi prebral, kaj imajo na Blogosu nameščeno. In to je Karma spam filter. Lahko mi verjameš, da je ZELO restriktiven. Dovolj je, da nekoga enkrat pomotoma uvrsti med spame, in po nadaljnjih poskusih komentiranja ga uvršča vse globlje in globlje, kar pomeni, da med spam uvrsti tudi vse njegove stare komentarje.

    Tako da - ne takoj iskati zarot, ker ne smemo pozabiti, da je vmes še en člen, ki mu rečemo tehnika. In ki po pravilu zataji takrat, ko ne bi smela...

    OdgovoriIzbriši
  2. Torej je težava znana in je znana najbrž tudi upravljalcu bloga, kar samo pomeni, da je potrebno sistem spremljati, ko zataji ali "podivja" ali ga imeti "na očeh" kadar sumimo, da lahko "podivja". Nisem zagovornik teorije zarot, sem pa zagovornik korektnega dela in če se taka zadeva zgodi, so najbrž poti in "manire" kako se jih rešuje. Slepo zaupati strojem najbrž ni pot do učinkovite uporabe IKT. Seveda pa hvala za pojasnilo, upam pa, da bo zadevo pojasnil prizadetim tudi kdo iz "firme". In ko bo pojasnilo zaokrožilo po blogosferi, ga bom takoj uvrstil v blog kot del svojega opravičila svojim zavedenim bralcem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimni12:53 pop.

    Ne verjamem, da se bo kdo opravičil, ker se nima za kaj. Sicer nisem prijavljen na Blogos, ampak kolikor zadevo poznam, mora vsak sam spremljati, kaj se na njegovem blogu dogaja, in komentarji označevati kot nespam, če so po pomoti tako označeni.

    Takšne stvari so po pravilu prej posledica tehničnega neznanja kot pa zarote...

    OdgovoriIzbriši